نهمین جشنواره بین المللی شعر یارو یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

حجت الاسلام کمساری: رقابت 3 هزار اثر در جشنواره شعر یار و یادگار

حجت الاسلام و المسلمین کمساری در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره شعر یار و یادگار با تأکید بر حجم بسیاری از آثار دریافت شده برای این دوره از جشنواره از بررسی 3 هزار اثر در این دوره خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره شعر یار و یادگار با تأکید بر حجم بسیاری از آثار دریافت شده برای این دوره از جشنواره از بررسی 3 هزار اثر در این دوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ، جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره شعر یار و یادگار با حضور اعضای این شورا در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری در این جلسه اظهار کرد: نهمین دوره جشنواره شعر یار و یادگار به صورت ترکیبی متشکل از داستان های کوتاه و مطالبی از وبلاگ ها برگزار شد در حالی که سال گذشته این جشنواره به شکل تخصصی به شعر اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: امسال بحث یادگاران امام یعنی مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی و مرحوم حاج احمد آقا خمینی از موضوعات اصلی جشنواره است؛ به علاوه اینکه موضوعات خاص تری مانند امام و انتظار، امام و عاشورا و امام و وحدت نیز محور قرار گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: با اعلام فراخوان جشنواره شاهد استقبال خوبی از جانب علاقه مندان بودیم به نحوی که امسال نسبت به سال گذشته علاوه بر رشد کیفی شاهد رشد تعداد آثار هم بودیم که این عدد به 3 هزار اثر می رسد.

وی همچنین گفت: تصمیم گیری در خصوص داوران جشنواره برایمان مهم است همان گونه که استفاده از ظرفیت های شعر انقلاب در سال گذشته برایمان اهمیت می داشت.

وی همچنین گفت: ترجیح می دهیم امسال از ظرفیت جدیدی در بخش داوران استفاده کنیم.

کاکایی: حضور چهره های شناخته شده در جشنواره امسال

عبدالجبار کاکایی دبیر علمی نهمین جشنواره شعر یار و یادگار در بخش دیگری از این برنامه گفت: خوشبختانه امسال جشنواره شعر یار و یادگار نسبت به دوره های قبل شناخته تر شده است.

وی افزود: در راستای معروفی هر چه بیشتر این جشنواره بسیاری از افرادی که می شناسیم در این دوره حضور داشته اند.

وی همچنین با اعلام برگزاری جشنواره شعر یار و یادگار در روز چهارشنبه 19 اسفند در فرهنگسرای نیاوران با اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره در خصوص داوران حاضر در این دوره به تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری، بهروز قزلباش، عباس داکانی، پرویز بیگی، جواد محقق، رضا اسماعیلی، روشن سلیمانی، محمدامین جعفری، فاطمه راکعی، فاطمه صارمی، محمدرضا سنگری، محمدعلی بهمنی، مصطفی محدثی، نرگس رجایی، حمید هنرجو، علی صفری، امیر مرزبان و عبدالجبار کاکایی اعضای شورای سیاست گذاری نهمین دوره جشنواره شعر یار و یادگار را تشکیل می دهند.

 

اندکی صبر نمایید...