نهمین جشنواره بین المللی شعر یارو یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

«یار و یادگار» جایگاهی ارزشمند در جشنواره‌های ادبی دارد

یادداشت امیرعلی سلیمانی درباره نهمین جشنواره شعر یار و یادگار/«یار و یادگار» از آن دست برنامه های ادبی ست که سال هاست جایگاهی امن در جشنواره‌های ادبی دارد.

پایگاه اطلاع رسانی نهمین جشنواره یار و یادگار/ امیرعلی سلیمانی: سال‌هاست دورهمی‌های ادبی را می‌بینم و به این فکر می‌کنم چه چیز می تواند ضامن استمرار این جریان‌ها باشد. خیلی از برنامه‌های ادبی با هیاهو و جوایز ارزنده و وعده‌های بسیار آمدند و یکی دو دوره برگزار شدند و فراموش شدند.

«یار و یادگار» از آن دست برنامه های ادبی ست که سال هاست جایگاهی امن و ارزشمندی در جشنواره‌های ادبی دارد. نیت برگزار کنندگان این برنامه ارزشمند است. به دنبال تعالی ادبیات‌اند، نه به دنبال گزارش دهی سازمانی و ارگانی. پرداختن به شخصیت امام خمینی (ره) و آن هم پرداختن صحیح و به دور از غلو و حذف‌های مصلحت اندیشانه ضامن برگزاری مستمر این جایزه ادبی بوده است. اگر جایزه‌ی ادبی بنایش بر موضوع سازی و جهت دهی‌های سازماندهی شده باشد هر چقدر هم هیاهو به پا کند اقبالی نخواهد داشت.

«یار و یادگار» را دوست دارم چون هر شاعری را با هر طرز تفکری در خصوص موضوعی دوست داشتنی و قابل احترام دعوت به گردهمایی می‌کند. باشد که این برنامه‌هایی از این دست پایدار و به دور از حاشیه به حرکت خود ادامه دهند.

 

 

 

اندکی صبر نمایید...