نهمین جشنواره بین المللی شعر یارو یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر یار و یادگار تمدید شد

جشنواره ادبی یار و یادگار به دلیل استقبال شاعران تا هفتم اسفند ماه تمدید شد.

جشنواره ادبی یار و یادگار به دلیل استقبال شاعران تا هفتم اسفند ماه تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ستاد خبری نهمین جشنواره یار و یادگار، مهلت ارسال آثار به این جشنواره به دلیل استقبال خوب شاعران که قرار بود تا پایان بهمن ماه پذیرای اشعار آن‌ها باشند به مدت هفت روز و تا هفتم اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، این جشنواره تا کنون 500 شاعر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند. داوری آثار جشنواره از دهم تا پانزدهم اسفند ماه انجام می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز روز نوزدهم اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

نهمین دوره جشنواره ادبی یار و یادگار با هدف ترویج و اعتلای اندیشه‌ها وارائه‌ی تصویری نو، پویا، روزآمد و کارامد در جهت استفاده نسل‌های جوان و نوجوان انقلاب با هدف‌گیری روایت‌هایی شاعرانه و عارفانه از رهیافت‌های دینی و عرفانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضرت امام خمینى(ره) با محوریت؛ امام خمینی (ره) عاشورا، امام و اهل بیت، امام و انتظار، امام و مقاومت و بیداری اسلامی، امام و اراده مردم، امام و تحجر، امام و آزاداندیشی، امام و مستضعفین، امام و ساده زیستی، امام و جهان معاصر، راه امام (ره) و همچنین بخش ویژه تکریم یادگاران امام (ره) شهید حاج سید مصطفی خمینی، مرحوم حاج سید احمد خمینی برگزار می شود.

اندکی صبر نمایید...