نهمین جشنواره بین المللی شعر یارو یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

شروع فعالیت بخش شعر دانشجویی در جشنواره یار و یادگار

در نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات با مدیر کل مرکز فرهنگی امام و انقلاب اسلامی فعالیت بخش شعر دانشجویی در نهمین جشنواره یار و یادگار کلید خورد

در نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات با مدیر کل مرکز فرهنگی امام و انقلاب اسلامی فعالیت بخش شعر دانشجویی در نهمین جشنواره یار و یادگار کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی موسسه، نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات با مدیر کل مرکز فرهنگی امام و انقلاب اسلامی در 3/8/94 در موسسه برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکارهای همکاری های دو جانبه موسسه و مرکز امام و انقلاب اسلامی بود. در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری با ابراز خرسندی از ارائه پیشنهاد همکاری مرکز امام و انقلاب اسلامی در جشنواره شعر یار و یادگار گفت: با توجه به ارتباط مرکز امام و انقلاب اسلامی با دانشجویان سراسر کشور خوب است که این مرکز با محوریت جهاد دانشگاهی بخش دانشجویی شعر جشنواره یار و یادگار را راه اندازی و پیگیری کند. در ادامه آقای دکتر فیض مدیرکل مرکز امام و انقلاب اسلامی نیز از همکاری های موسسه با مرکز امام و انقلاب اسلامی تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا این همکاری ها بیش از پیش گسترش یابد.  سپس در این نشست در ارتباط با راهکارهای عملیاتی کردن این پیشنهاد، مکانیزم جمع آوری آثار شرکت کنندگان و موضوعات مختلف دیگر از جمله تهیه فراخوان دانشجویی بحث و بررسی صورت گرفت  وعلاوه بر تصویب پیشنهادات مطروحه در باره موضوع ، مقرر گردید کار گروهی برای اجرایی کردن موضوع بخش شعر دانشجویی جشنواره یار و یادگار تشکیل و پیگیری لازم در این زمینه انجام گردد. در این جلسه آقایان عبدالجبار کاکایی، جهانگیر قاسمی و مرزبان و داود رضایی از معاونت فرهنگی و هنری موسسه حضور داشتند.