هشتمین جشنواره بین المللی شعر یار و یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره یار و یادگار: اختتامیه جشنواره یار و یادگار به 20 اسفند ماه امسال موکول شد

علی کمساری: هشتمین دوره جشنواره یار و یادگار امسال با مشارکت بسیار گسترده و با کیفیت شاعران در اقصی نقاط کشور و برخی از کشورهای اسلامی در سطحی بسیار خوب و قابل قبول گامهای محکمی را برداشت. امیدواریم که با برگزاری مراسم اختتامیه، برندگان و برگزیدگان این جشنواره مشخص و از آنها تقدیر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جشنواره یار و یادگار ، رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره یار و یادگار گفت: برای اینکه هیچکدام از برنامه های جشنواره یاد و یادگار و مراسم های ترحیم تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و از سویی امکان پوشش مناسب خبری و از سویی  دیگر حضور مناسب میهمانان عالیقدر فراهم شود، زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یار و یادگار به زمانی دیگر یعنی 20 اسفند ماه امسال موکول شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری معاون فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران اظهار کرد:  هشتمین دوره جشنواره یار و یادگار امسال با مشارکت بسیار گسترده و با کیفیت شاعران در اقصی نقاط کشور و برخی از کشورهای اسلامی در سطحی بسیار خوب و قابل قبول گامهای محکمی را برداشت. امیدواریم که با برگزاری مراسم اختتامیه، برندگان و برگزیدگان این جشنواره مشخص و از آنها تقدیر شود.

معاون فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)  گفت:با ارائه توضیحاتی درباره تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یار و یادگار افزود: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی قبلی بنا داشتیم مراسم اختتامیه را در تاریخ 6 اسفندماه امسال برگزار کنیم. تمهیدات لازم هم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم با حضور میهمانان جشنواره در دبیرخانه جشنواره چیده شده بود. اما در هفته اخیر با درگذشت افرادی منتسب به بیوت برخی از مراجع اعظام، بیت امام خمینی(س) مواجه شدیم.  با توجه به همزمانی برگزاری مراسم درگذشت این عزیزان با برنامه اختتامیه این جشنواره امکان حضور بعضی از میهمانان و سخنرانان این جشنواره را سلب می شد. همچنین برای اینکه هیچکدام از این برنامه ها تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و از سویی امکان پوشش مناسب خبری و از سویی  دیگر حضور مناسب میهمانان عالیقدر فراهم شود، زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره یار و یادگار به زمانی دیگر یعنی 20 اسفند ماه امسال موکول شد.

 کمساری در پایان افزود: از همین فرصت استفاده می کنم تا ضایعه فقدان این بزرگواران را به بیوت شریف علمای اعلام و آیات اعظام، بخصوص بیت حضرت امام خمینی، بیت آیت الله طباطبایی سلطانی، بیت آیت الله صدر و بیت آیت الله سید روح الله خاتمی تسلیت عرض کنم. امیدوارم با این اقدام ادای وظیفه ای به این بیوت شریف شود و همچنین امکان برگزاری جشنواره با قدرت بیشتر و کیفیت بهتری در تاریخ اعلام شده فراهم شود. جماران