هشتمین جشنواره بین المللی شعر یار و یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

ششمین نشست شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره یار و یادگار برگزار شد

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره در این نشست با اشاره به استقبال خوب در هشتمین جشنواره شعر یاد ر و یادگار گفت: به لطف تلاش همه اعضا و اطلاع رسانی موثر آثار رسیده بسیار درخور توجه و چندین برابر سالهای گذشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جشنواره یار و یادگار ششمین نشست شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره یار و یادگار با حضور اعضا در محل موسسه تنظیم و نشر آثار امام، با هدف بحث و بررسی در باره آثار رسیده، چگونگی انتخاب داوران و زمان برگزاری مراسم پایانی برگزار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره در این نشست با اشاره به استقبال خوب در هشتمین جشنواره  شعر یاد ر  و یادگار گفت: به لطف تلاش همه اعضا و اطلاع رسانی موثر آثار رسیده بسیار درخور توجه و چندین برابر سالهای گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین کمساری تصریح کرد: زمان برگزاری جشنواره در ششم اسفند ماه سالجاری و در حسینیه جماران خواهد بود و زمینه برگزاری باشکوه مراسم فراهم شده است.

در ادامه نشست اعضای شورای سیاستگذاری در باره چگونگی و کیفیت برگزاری مراسم پایانی جشنواره به بحث و بررسی پرداختند. فاطمه راکعی ، عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی، رضا عبداللهی ، بیوک ملکی، حمید هنر جو ، فاطمه طارمی و ... دراین نشست حضور داشتند