هشتمین جشنواره بین المللی شعر یار و یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

شب شعر ترانگیزان با محوریت شعر انقلاب اسلامی

جلسه شعرخوانی که به دبیری پرویز بیگی حبیب‌آبادی برگزار می‌شود، دبیر و برخی از اعضای هیئت علمی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر و همچنین برخی از دبیران و اعضای هیئت علمی دوره‌های سابق این جشنواره به شعرخوانی خواهند پرداخت

پنجمین شب شعر «ترانگیزان» با محوریت شعر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشتمین جشنواره یار و یادگار بنقل از ایسنا، بنا بر اعلام، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، پنجمین شب شعر ترانگیزان با عنوان فرعی «ترانگیزان فجر انقلاب اسلامی» روز شنبه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ در سرای داستان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می‌شود.

در این جلسه شعرخوانی که به دبیری پرویز بیگی حبیب‌آبادی برگزار می‌شود، دبیر و برخی از اعضای هیئت علمی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر و همچنین برخی از دبیران و اعضای هیئت علمی دوره‌های سابق این جشنواره به شعرخوانی خواهند پرداخت.

پنجمین شب شعر ترانگیزان شاهد شعرخوانی حسین اسرافیلی، اسماعیل امینی، جواد محقق، افشین علاء، بیوک ملکی، بهمن ساکی، سیدابوالقاسم حسینی ژرفا، حمیدرضا اکرامی‌فر، حمیدرضا شکارسری، مصطفی محدثی، عبدالجبار کاکایی و قربان ولیئی خواهد بود.

شب شعر ترانگیزان فجر انقلاب اسلامی، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه شعرخوانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی است که هر ماه به صورت موضوعی برگزار می‌شود. این شب شعر در ماه‌های گذشته با موضوعات عاشقانه، طنز، عاشورایی و وحدت برگزار شده بود.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در خیابان ویلا، کوچه نوید، بن‌بست چهارم، پلاک یک واقع شده است.