هشتمین جشنواره بین المللی شعر یار و یادگار

تا شروع رویداد:

ثانیه
دقیقه
ساعت
روز

رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره بین المللی یار و یادگار: بیش ازدوهزار اثر به جشنواره رسید

تاکنون بیش از دوهزار اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره بین المللی یار و یادگار رسیده است که نسبت به سال گذشته 3 برابر رشد نشان می دهد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری هشتمین جشنواره یار و یادگار، حجت الاسلام «علی کمساری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره یار و یادگار از 3 ماه قبل آغار شده و تا 10 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.



وی ادامه داد: با برگزاری چنین جشنواره هایی می توانیم اندیشه امام خمینی (ره) را به نحو مطلوب تری ترویج دهیم.

وی با یادآوری برگزاری جشنواره شعر یار و یادگار برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود، افزود: فراخوان جشنواره با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به تمامی رایزنی های فرهنگی ایران در کشورهای مختلف ارسال و با شاعران مطرح نیز برای شرکت در جشنواره ارتباط برقرار شده است.

وی تصریح کرد: در جشنواره امسال فارغ از نگاه های سیاسی و دسته بندی های موجود بین گروه های ادبی، تلاش شده تا چهره های شاخص شرکت کنند و 12 شاعر برجسته نیز عضو شورای علمی جشنواره هستند.

معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: بخش ویژه جشنواره امسال شعر یار و یادگار به مرحوم حاج احمدآقا خمینی اختصاص دارد.

برای هشتمین جشنواره بین المللی شعر یار و یادگار قالب های گوناگوناگون شعری از جمله شعر آزاد، سپید، نمایی، کودک و نوجوانان، ترانه و گویش های محلی ایرانی پذیرش می شود.

این جشنواره 5 اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.